Adını Feriha Koydum 31. Bölüm Fragmanı izle

Yazar | 12 Ekim 2011

Adını Feriha Koydum 31. Bölüm Fragmanı izle Adını Feriha Koydum 31. Bölüm izle Adını Feriha Koydum 31. Bölüm Fragmanı izle Adını Feriha Koydum 31. Bölüm izle Adını Feriha Koydum 32. Bölüm Fragmanı izle Adını Feriha Koydum Son Yeni Bölüm Fragmanı izle Seyret

Adeta bir Türkiye gerçeğinin anlatıldığı dizide, pırıltılı Etiler dünyasının gölgesinde yaşayan bir kapıcı ailesinin, hayatla imtihanına yer veriliyor.

Dizide, ailesiyle beraber yaşadığı bodrum katından hayallerinin dünyasına seçkin bir üniversiteyi burslu olarak kazanması ile giren Feriha’nın ve ailesinin hayatı ve başlarından geçen olaylar anlatılıyor.

Kapıcının güzel kızı kendi dünyasından çıkıp, yarattığı yalan dünyanın prensesi olacaktır. Ne var ki, bir genç kızın küçük pembe bir yalan üzerine inşa ettiği yeni dünyası ailesini de çevresindeki herkesi de yutacak ve anne kızın gerçek hayatla mücadelesi adım adım geri dönüşü olmayan bir savaşa dönüşecektir.

Adını Feriha Koydum 30. Bölüm ÖZETİ

FERİHA VE AİLESİ EMİR’İN HEDEFİNDE!

Teknede yaşanan dehşet anları hastanede son bulurken Feriha sadece Emirin değil Sanemin de öfkesiyle karşı karşıyadır. İçindeki aşkı, nefretiyle yenmeye çalışan Emirin Leventten sonraki hedefi ise Ferihanın ailesi olur. Emir’in beklenmedik hamlelerine hazırlıksız yakalanan Zehra ve Mehmet şaşkındır. Çalıştığını Rızadan gizlemek zorunda kalan Zehra, Sophienin evinde yaşadığı gizemli olaylardan tedirgin olmaya başlar. Feriha, Leventin yaşadıkları yüzünden vicdan azabı duyarken Levent ise İstanbulu terk etmekten vazgeçer. Emirin dinmek bilmeyen öfkesi karşısında kendisini çaresiz hisseden Feriha, Emirin Zehrayı hedef alan tavırları ile çileden çıkar. Emir ve Feriha sonunda sarsıcı bir şekilde yüzleşirler. Öte yandan Sanemin takip edildiğinden habersiz attığı bir adım şüphe içinde kıvranan Haldunu gerçeklere yaklaştırır. Zehra için geçmişin perdesi aralanırken, okulun ilk günü yaşananlar ise öfkeli aşıkları bir kez daha karşı karşıya getirir.

Adını Feriha Koydum 31. Bölüm fragmanı yayınlandığı anda sitemizde yer alacaktır.

17 thoughts on “Adını Feriha Koydum 31. Bölüm Fragmanı izle

  1. menekse

    bence emirle feriha ayrılmamalı emir ile feriha ayrılınca filmin bir zevki kalmıyor bence digerki bölümlerde barışmalılar çünkü emir ile feriha ayrı kalamaz..

    Reply
  2. buse

    ya ne olur emir affet ferihayi bu stresden dolayi diziyi izleyemiyorum hem emirle cansunun birlikde olmasi sacma hic uygun degil bu kadar iyi biri nasil aptalca bir sey yapabilir ki.

    Reply
  3. nagihan

    işin içinde gıcık cansu olmasa herşey okey ama bu gıcık cansu her şeyi berbet ediyo he bide sanem hanım yönetmeden rice ediyorum bu gıcık ve salak cansuyu bu oyundan alsınlar.

    Reply
  4. merve

    bence emir pişman olacağı şeyler yapıyo çoğu yorumdada olduğu gibi herkez emir ile ferihanın barışmasını istiyo bende öyle istiyorum inşallah barışırlar nolur barışsınlar yaaa eyer emir ile feriha barışmazsa biz bu diziyi izlemeyiz… yani söyliyim bak mesela lale devrindeki yorumlar la çınar ile toprak barıştı ne olur sizbe bizi ciddiye alın ne olur barışsınlar.

    Reply
  5. secil

    herkes niye ferihaya yükleniyor,kiz yalan söylemedi sadece sustu.emirde inamak istedigi gib kabul etti,feriha kac defa anlatmaya calist,emirin kapicilar hakkinda fikri hicte yumusak degildi,simdi kalkipta kapici kiziyim dese ne olurdu demesine gerek yok,ama aslinda feriha gurur yapip emire cektirmeli,utandirmali,hemde zengin olarak degil,okuyarak,karakteri ile,eger filme zengin olmus bir feriha girerse standart türk filmine döner dizi,

    Reply
  6. fidan

    bence o zengin adam zehranın babası zehra küçükken onları bırakıp yurtdışına gitti şimdi de hasta ölmek üzere ve mirasını bırakabileceği tek kişi zehra emir ferihayı çok sinirlendirecek feriha da zengin olduğunda cansudan da emirden de bunun hesabını soracak bu arada cansunun babası da ölebilir ve cansuların durumu kötüleşebilir tabi o zaman herşey daha güzel olur.

    Reply
  7. nevin

    salamlar nasilsiniz cok guzel bir dizi ama feriha ile emir ayrilirsa o zaman dizinin guzelligi gider lutfen diger ki bolumlerde emir ferihani aff etsin ve cansunun nasil yalanci oldugnu bilsin.eger barismazlarsa o zaman bu diziye hic kimse bakmiycakdir.

    Reply
  8. sevinç gitmez

    ben erkek olduğum halde bu diziyi severek izliyorum.emirle feriha nın dargınlığını hazmedemiyorum.artık yeter çok sıktı barışsınlarda diziye zevk gelsin

    Reply
  9. senanur

    ya bence de feriha ve emir birleşsin emir de artık kendine gelsin bıraksın şu saçma sapan tavırları. zaten şu cansu bi elime geçse saçını başını yolacammmm kesecem kellesini haaaa…

    Reply
  10. gonca gül

    bencede emir il heriha bariş masın büsüre sonra emir pişman oldunda feriha onu istemesin ayrıca feriha köye gidip geldinde herşey baştan başlasın heriha cansıya acı çektirsin ve emir cansunun yalan larını öğrenip ferihadan özürdileyip sonsuz bir aşk olsun ayrıca her filim gibi olmasın barış küs daha geniş filim olsun( feriha ve emir ayrı oldunda kalbim gidiyo alıyorum çok hasa oldum için nolur emir kalp feriha

    Reply
  11. feriha

    eger reytinqinizin dusmesini istemiyorsaniz bu ayriliiii chok uzatmayin. noooooooooooooooooooooooooooooolur barissinlar artiq. bakin adasim ferihani uzmeyin artiq………………………………………………………….

    Reply
  12. seseses

    artık barışsınlar yeter bubölüm sürükleyiciydi bu arada nerden çıktı bu azra gerçi cansnun gerçekleri görmesine yardımcı olacak ama

    Reply
  13. sule

    ya siz cansuyu bırakında diziye şimdi azra diye bir kız gircekmiş o da ferihaya benziyomuş emir onla sevgili olcakmış..

    Reply
  14. mustafa

    arkadaş olmak ısteyen varmı aranız da tl numaram 05432498047 arayın konusalım tanısalım

    Reply
  15. nazlı

    ayyy bukadar ön yargılı olmayın arkadaşlar yaaa mutlaka emir ve feriha eski günlerdeki gibi olucak ben buna tüm kalbimle inanıyorum … sizcede öyle değilmi NE kadar emir ve ferihayı zor günler beklesede onlar yine birlikte olucak …ben sadece buna inanıyorum sizde öyle yapın….

    Reply
  16. kübra

    çok saçma o cansuyu bi kaşık suda boğasım geliyor.onu hiç semiyorum.bence artık barışsınlar .hayır barışmasınlar çünkü ferihaya böyle bir teklif yapmaması lazımdı.

    Reply
  17. Aysenur

    Cansuyu öldürmek istiyorum nasıl olurda böyle işlere kalkışır diyorum ama diyemiyorum aynısı benim için geçerli olsa çağatay ulusoyu kazanmak için elimden geleni yaprdım ama cansuya sinir oluyorum ben onları (emir,feriha) çok özledim artık barışın yeter ya ağlamaktan gözlerim hergün şişiyo abartmıyorum ama arkadaşlarım benden bıkmaya başladı sürekli emir ve ferihadan bahsettiğimi çin özellikle çağatay ulusoydan ikisinde çok seviyorum her yerde onlar var benim için onların aşkını çok özledik bu kadar yeterde artar bile lütfen ama lütfen bitsin artık bu küslük eğer devam ederse ağlamaktan kör olcam barışın artık sizi özledik <3 <3 <3 <3 <3 <3

    Reply

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir