Adını Feriha Koydum 60.Bölüm Fragmanı İzle

Yazar | 05 Mayıs 2012

Adını Feriha Koydum 60.Bölüm Fragmanı İzle, Adını Feriha Koydum 60.Bölüm Fragmanı Seyret, Adını Feriha Koydum 60.Bölüm Fragmanı Full İzle, Adını Feriha Koydum Yeni Bölüm Fragmanı İzle, Adını Feriha Koydum 11 Mayıs Cuma Fragmanı İzle, Adını Feriha Koydum 61.Bölüm Fragmanı İzle, Adını Feriha Koydum Son Bölüm Fragmanı İzle

Adını Feriha Koydum 59.Bölüm Özeti; EMİR BABALIK YOLUNDA!

Rüyanın erken doğum yapmasıyla Emir ve Feriha için zorlu bekleyiş başlar. Birbirlerine yaklaşmaya cesaret edemeyen Emir ve Feriha arasındaki duygusal uzaklık, bu süreçte ikisi için de katlanılmaz hale gelir.

Hastaneden çıkan ve evine dönen Cansu, kaçırdığı zaman zarfında Emir ve Feriha cephesindeki gelişmeleri merak etmektedir.

Öte yandan, kapıcı dairesinde ise Emirden iş teklifi alan Mehmet, Seherin kuşatması altındadır.

Emir zor günlerinde Hande ve Korayın desteği ile ayakta dururken, Feriha ise Emire gerçek duygularını söylememekle ilgili aldığı kararı sorgulamaya başlar. Nightta verilecek büyük parti için geri sayım başlarken Ferihanın Emire doğru attığım beklenmedik olaylara sebep olacaktır.

Adını Feriha Koydum Dizi Konusu; Adeta bir Türkiye gerçeğinin anlatıldığı dizide, pırıltılı Etiler dünyasının gölgesinde yaşayan bir kapıcı ailesinin, hayatla imtihanına yer veriliyor.

Dizide, ailesiyle beraber yaşadığı bodrum katından hayallerinin dünyasına seçkin bir üniversiteyi burslu olarak kazanması ile giren Feriha’nın ve ailesinin hayatı ve başlarından geçen olaylar anlatılıyor.

Kapıcının güzel kızı kendi dünyasından çıkıp, yarattığı yalan dünyanın prensesi olacaktır. Ne var ki, bir genç kızın küçük pembe bir yalan üzerine inşa ettiği yeni dünyası ailesini de çevresindeki herkesi de yutacak ve anne kızın gerçek hayatla mücadelesi adım adım geri dönüşü olmayan bir savaşa dönüşecektir

Adını Feriha Koydum 60. Bölüm fragmanı yayınlandığı anda sitemizde yer alacaktır.

95 thoughts on “Adını Feriha Koydum 60.Bölüm Fragmanı İzle

  1. cumali aydın

    daha fragman çıkmadı ama çok heycanlı emir bu sefer nasıl bir açıklama yapacak merak ediyorum feriha haklı ama gerçekten heycanı yakaladınız geçen haftaya göre çok heycanlı partide yok yok deli cansu bile gitti külkedisini bile geçti 12 olmadan külkedisi feriha kaybolacak emir bu sefer herşeyi hak etti ferihaya anlatmadı sürüm sürüm süründürsün emiri cuma çabuk gelsin heycandan gidecem

    Reply
  2. melek

    emirin yaptigi herseyi feriha hak ediyor emir o kadar onunla konusmak istedi
    ama feriha dinlemedi simdi feriha konusacak emir dinldmicek birbirlerini o kadar cok seviyorlarki biran once mutlu olsunlar istiyorum

    Reply
  3. sara karyagdi

    emir gercekten cok kotu oldun neden ferihaya boyle yapiyorsun yetmedimi bu kadar kavga ya lutfen barisin artik bide neden feriha hamile olmiyooooooooooooo

    Reply
  4. yeşim

    EMİR VE FERİHANIN KAVGALARI ÇOK SIKTI ARTIK !!! HEP EMİRİN KIZ MESELELERİ YÜZÜNDEN KAVGA EDİYOLAR… ARTIK EVLİ MUTLU ÇOCUKLU YAŞASINLAR :))))

    Reply
  5. gözde

    bakın emir hiç bir zaman çirkinleşmedi çirkinleşmezde feriha herşeyi hak ediyo oksssssssss ayıık olunnnnnnn

    Reply
  6. serpil

    ben afk’in 60 bolum fr. baktim.ya cansu ferihanin yatak odasina girip onu yastikla bomak istiyor

    Reply
  7. leyla

    feriha neden emire bu kadar işkence yapıyor çocuğu zorla dışarı itiyor gıcık olmaya başladım o kıza yakında emiri başkalarının koynunda görürse hiç şaşırmam demekki onun sevgisi yalanmış

    Reply
  8. selin

    ben emire asik im bu bi kesin on neyaparsa yapsin ben hep onin tarafindyimmm…..!!! askiom benim

    Reply
  9. Elif

    Emir, Feriha, neden böyle yapiyorsunuz ki ? Anlamiyorum …
    Bi sonraki bölümde barisin artik tamam mi ?
    Hem evlisiniz hemde birbirinizi çook seviyorsunuz ve böyle yapiyorsunuz ! Inanilmaz bir sey !! :)

    Reply
  10. sel

    çok heycanlı feriyala emir bunu atlata bilirler çünkü birbirlerine çok yakışıyolar ve birbirlerini çok seviyolar

    Reply
  11. songul

    emir ve feriha birbirine 4ok yakishiyorlar bence ger4ek hayattada boyle olmalilar.

    Reply
  12. songul

    bence bi sonraki bolumde feriha hamile olabilir olsada 4ok iyi olur onlar birbiri i4in yaratilmish.

    Reply
  13. sinem

    feriha hiç hak etmiyo kendince oda haklı boyle ceza olmaz.yazık sana emir bey feriha yapsa suç oluyo

    Reply
  14. derin yüzücü

    feriha eceyi gördü ya hemen gidecek emirde onun peşinden gidecek galiba emirin ferihaya olan sevgisi azadı gibi

    Reply
  15. esma

    bence bu dizi mükemmelinde üstü.diğer bölümde cansu ferihayı yastıkla boğacak.ferihanın imdadına emir yetişecek.!!!!!!!!!!!

    Reply
  16. özlem öztaş

    ya ben bu diziyi cok seviyorum ama bitecegini söylüyolar inşallah bitmez neyse bu haftaki bölüm cok güzeldi emirin hicbir sucu yok sadece arkadaşlar feriha evlendiginden beri emire yüklen meyi bıraksın artık emir onu cok seviyo oda onu sevsin artık emiri evden kacırıyoyani

    Reply
  17. esma

    bence diğer bölümde emir o kızla olan durumuna feriha kızacak ama lavent hocaylada onoun durumu var :)

    Reply
  18. esma

    bu dizi mükemmelinde üstü.SON 6′TI BÖLÜM KALMIŞ. UMARIM BİTMEZ.bitersede !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    inşallah bitmez gene yeniden yeni bölümlerle baslar. ;)

    Reply
  19. emre yılmaz

    artık yeter barışsınlar emir feriha ve lütfen feriha ölmesin çünkü feriha ölürse film biter bence kimse bakmaz emirle feriha barışsıntamam

    Reply
  20. Arife

    Yeter artik bitmeden birazda mutlu gunlerini gorelim bebekleri olsun)

    Reply
  21. elif cesur

    ama saçı siyah olan birisiydi,bence rüya görüyor ya da,rüya onu boğuyor.

    Reply
  22. sinem öztürk

    ama saçı siyah olan birisiydi,bence rüya görüyor ya da,rüya onu boğuyor.

    Reply
  23. tılsı

    yaaa biri cevap yazssın lütfen meraktan 1 deri 1kemik kaldım 2 büklüm oldum resmen ne olurrrr

    Reply
  24. tılsı

    feriha haklı ,emir haklı diyenler susun lütfen çünkü her ikiside haksız bence çok acayip şeyler oluyo bu dizide arttık barışında bitsin bu azab çile ve kavga ne olurr… sizin ikinizide seviyorum ama yeter bıktım artık reytin kıracak yerine birbirinizin kalbini kırıyorsunuz dizide bile olsa çok dramatik şeyler yaşanıyor yeter be yeterrrrrrrrrrrrr ):

    Reply
  25. juselena bieber

    ben yabancıyım ama bu dizi çok tutar bence güzel bir dizi neyse hem komik hem aşk hemda dramatik bir dizi bnc ama barışmadıkları sürece bunların hepsi geride kalacak…

    Reply
  26. ümmü

    cansu ferihayı boguyor ve feriha hastaneye gidiyor!!
    sıra emirde :D

    Reply
  27. faruk

    bence feriha ölürse filmin tadı kalmaz bence adını feriha koydum bitmesin biterse biz ne yaparız lütfen bitirmeyin biz ölürüz bari finali güzel yapın finalde feriha ölücek mi lütfen öyle bir şey yapmayın

    Reply
  28. şükrü

    benceadınıferihakoydumunfinalinde feriha doğum yapar bebek doğar feriha ölür koray emire çocoğun:adını ne? koydun diye sorar emirde_adını feriha koydum der bölümün sonu

    Reply
    1. admin Post author

      merhaba aldığım bazı bilgilere göre adını feriha koydum dizisi sadece sezon finali verecek yeni sezonda tekrar devam edecek

      Reply
  29. meryem

    BU ÇOK ÖNEMLİ
    ferihayı hastane götürüyolarmış emir de oraya geliyormuş ferihanın durumunu doktora sormuş doktor demiş ki eşiniz de bebeğinizde çok sağlıklı

    Reply
  30. nazanin

    mrb.ben irandan nazanin.bu diziye bayiliyorum,arkadaslar hep barissinlar diyorsunuz ama eger hersey guzel olucaksa diger diziler gibi olur.zaten bu dizinin bizi cezb etme sebebi diger dizilerden farkli olmasi.bide bisey sorucam acaba erkekler de bu diziyi izliyo mu? peki sizde benim gibi hazal kayanin cooooooooooooooooooooooook guzel olduguna katiliyumusunuz?ozur dilerim eger bazi kelimeleri yanlis yazdiysam!!!!!!!!

    Reply
  31. elif ulusoy

    merhaba arkadaşlar bazıları final olcak diyor bazılarıda sezon finali olacak diyorlar hazal kayada final olacak olacak dedi mutlu sonla bitmez sanırım varmı benden daha çok seven emiri varsa canımı alsınlar :)

    Reply
  32. esma

    hazal kaya çok güzel ama çilleri hiç yakışmıyo.ayrıca çağatay ulusoy henüz 22 yaşında ama sevgilisi(selin ) gerisi 40… bilmem kaç yaşında yuhhh yani.

    Reply
  33. Feride

    Merhaba ben Azərbaycandan Feride.Bu diziyi ailecek çoook seviyoruz ve izliyoruz.Ya finalde diyolar Feriha ölücek.Neoluuuuuurrrrr ölmesin.Yoksa bu dizinin hayranları çok üzülür.Bitecekse final iyi bitsin onca eziyyetden sonra.

    Reply
  34. MAYA

    Merhaba ben Azərbaycandan Maya.Bu diziyi ailecek çoook seviyoruz ve izliyoruz.Ya finalde diyolar Feriha ölücek.Neoluuuuuurrrrr ölmesin.Yoksa bu dizinin hayranları çok üzülür.Bitecekse final iyi bitsin onca eziyyetden sonra.

    Reply
  35. irem

    bence çok uzattılar kavgayı biraz sabretseler di birbirlerine biraz daha yaklaşsalardı sorunları bir kenara atıp kendilerini düşünselerdi belki araları böyle olmazdı……:o

    Reply
  36. ece

    arkadaşlar farkındaysanız boydan gösterdiğinde cansu gibi gözükmüyor boğan kız, aynı feriha. cansunun saçları açık kızıl gibi bir şey ama boydan öyle gözükmüyor ama ilk yatak odasına giren cansu anlamadım yani ben…

    Reply
  37. büşra

    yaa yeter artık feriha emiri okadar üzme inanki seyredesim gelmiyor

    Reply
  38. mukaddes

    bence ferihayı boğmaya çalışan ece emirin eski sevgilisi..

    Reply
  39. ALEV

    cansuydu ama rüyamı gerçekmi ya gerçekse feriha öldüyse dizide

    Reply
  40. Feriha

    ya nasil anlamiyorsunuz o tabiki cansu am kesin
    ruya goruyordur feriha.bide soyle birsey var feriha
    bunlarin hepsini hak etti emir o kadar konusalim dedi
    ama gurur abidedi fetiha kabul ettmedi.bence finalde halil cikacak
    bunlar tam birbirine kavusacakken ikisinide oldurecek
    boyle final olacak

    Reply
  41. burcu

    FERİHA ÖLMEDİ ÖLÜ NUMARASI YAPTI CANSUNUN ONU BOĞMASINI BIRAKSIN DİYE. :D

    Reply
  42. angel mary

    bence o ferihayı boğan rüya. parti bölümünü izleyen versa bu bölümde barışacaklarını anlamışsınızdır zaten, bunu anlamayan salak olur. burdaki partide ferihanın ettiği lalar ve evede ettiği laflar emire çok koyucak ve ferihadan özür dileyecek.ve böylelikle büyük aşk mutlu bir şekilde sona erecek

    Reply
  43. kaRdeLennnn.d.d

    arkadaşlar sakin olun bu bölümde cansu ferihayı boquyor ve sonra emir qeliyor apartmanı ayaqa kaldırıyor ferihayı hastaneye qötürüyor ferihayı zorla hayata dönderiyorlar sonra doktor emire qelip diyorki:hastanın durumu iyi ama bebeqin durumu kritik diyorrrr feriha hamileeeeeee.d.d.d

    Reply
  44. ahu sungur

    Arkadaslar bana güvenin 60.bölümde araları düzelip barışmaya bir adım daha yaklasacaklar

    Reply
  45. ceren

    afk nin son bölümünde feriha hamile kalıyomouş sona doğum yaparken oluyomouş emir de bebeğin adını feriha koyuyuormuş diyolar

    Reply
  46. ceren

    özlem feriha emiri zaten seviyo sadece birz mesafeli davranıo bence feriha haklı emir de ona tokat atmasydı

    Reply
  47. eylül özdemir

    feriha ile emir gerçekten çok uzattılar emir ferhaya attıgi tokatın acısını çok çekti emir ferihaya hayatını adadı

    Reply
  48. didem

    finalde ferihanın çocugu olacak ama doğururken ölücek emirde çocuguna adını feriha koydum diyecek ve burda bitecekk yani acıklı son………

    Reply
  49. melahat

    yaa şu feriha ölücek diyenler susun dizinin adı adını feriha koydum siz feriha ölecek diyorsunuz ne alalka ferihanın ölmesi hem feriha ölürse emir feriha olmadan yaşıyabilirmi

    Reply
  50. jüsten bieber

    ya bi barışmadınız sizin yüzünüzden dizi izlemekten başım agırdı

    Reply

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir